Ako rýchlo schudnúť? 10 tipov pre vytúženú letnú postavu

Ako rýchlo schudnúť? 10 tipov pre vytúženú letnú postavu

Život je plný rozporov, takže prečo by to nemalo platiť aj pre posilku? Pravidelne trénujete so závažiami, robíte kardio, dávate si pozor čo jete a toto všetko by vám malo priniesť recept na to ako rýchlo schudnúť.

A tu je ten chyták… „by malo“. Ale čo keď robíte prakticky všetko, skutočne dáte 110% vášmu tréningu a výžive a stále nesiete okolo brucha tú pneumatiku? Ste naveky odsúdení na to, aby ste nosili tielka a zoštíhľujúci pás pod tričkom, len preto, že pod ním pašujete niekoľko centimetrov tuku navyše?

ako rýchlo schudnúť? Tu je 10 tipov pre vytúženú letnú postavu

Všetky tieto tipy sú stavané na jednej alebo viacerých z troch stratégií pri spaľovaní tuku, pri chudnutí:

  • znižovanie množstva jedla (príjem kalórií)
  • zvýšenie aktivity počas cvičenia (množstvo spálených kalórií)
  • nakopnutie metabolizmu (množstvo kalórií, ktoré vaše telo potrebuje na udržanie váhy)

Ak si chcete podcast stiahnuť, kliknite tu a stiahnite si podcast vo formáte mp3

1) Pridajte intervaly ku kardiu

Intervalové tréningy spaľujú viac kalórií než tréning v ustálenom tempe (šprint vs beh), pretože za rovnaký čas vykonáte viac práce. Ak chcete použiť túto techniku spaľovania kalórií, zahrňte šprinty ku vašemu klasickému behu, pridajte klus k rýchlej chôdzi alebo jednoducho zvýšte obtiažnosť alebo tempo pri použití kardio zariadení. Pridajte 60 sekúnd intervalového tréningu každú ďalšiu minútu. Čím ťažšie makáte, tým viac kalórií budete spaľovať.

P.S.: Počas týchto intenzívnych intervalových cyklov nielenže spálite viac kalórií, ale tiež zvyšujete množstvo spálených kalórií aj v priebehu niekoľkých hodín po tréningu.

2) Zvýšte váhy o 5% -10%10 tipov pre letnu postavu

Táto technika vám trošku pozmení tréning. Veľa ľudí sa zasekne na rovnakej váhe a opakovaniach. Ich telá sa prispôsobujú pracovnej záťaži a nespália toľko kalórií, ako keby poskytli svojmu telu nečakanú zmenu. Zvýšenie záťaže o 5% -10% je skvelý spôsob, ako to dosiahnuť.

P.S.: Výskum ukazuje, že ťažký tréning (v rozmedzí 6 až 8 opakovaní) zvyšuje rýchlosť metabolizmu v nasledujúcich dvoch dňoch, čo vám pomôže spáliť až 600 kalórií naviac ako po ľahkom tréningu (rozmedzie 12-15 opakovaní).

3) Zmiešajte kardio

Máte obľúbený kardio stroj v telocvični? Zabudnite naň. ako rýchlo schudnúťMožno vás prekvapí, o koľko výhodnejšieho je striedavý tréning oproti vykonávaniu rovnakého cviku či stroja počas každého kardia. Keď do rutiny pridáte rôzne kardio stroje, bežiaci pás, stacionárny bicykel, eliptický stroj, stepper alebo veslovací stroj, stimulujete rovnaké svaly novými spôsobmi alebo dokonca pracujete s inými svalovými partiami. Čím viac svalových partií zapájate, ktoré nie sú zvyknuté na tréning, tým ťažšie musíte pracovať pri cvičení, a tým spálite aj viac kalóriíčo je cesta k tomu ako rýchlo schudnúť.

P.S.: Použite svoju srdcovú frekvenciu ako vodítko, aby ste dosiahli rovnakú úroveň intenzity na rôznych zariadeniach. Niektoré stroje sú na prvý pocit ťažšie ako iné, aj keď sú nastavené na nižšej úrovni, než by ste si mysleli, že máte trénovať.

4) Vyhnite sa za sebou idúcim oddychovým dňom

Snažte sa vyhnúť viac ako jednému odpočinku za sebou. Potrebujete odpočinok po každých 3-4 dňoch po sebe idúcich tréningoch, ale nasledujúce dni odpočinku môžu začať znižovať vašu rýchlosť metabolizmu.

P.S.: Pre dosiahnutie čo najlepšieho účinku na metabolizmus a obnovu svalov sa snažte trénovať tri dni, a následne si dajte jeden deň voľna. Ak chcete udržiavať rýchlosť metabolizmu, pridajte druhý alebo tretí deň odpočinku iba vtedy, keď sa cítite preťažení alebo pod psa. Dokonca aj napriek tomu, že v týchto dňoch máte pocit, že by ste najradšej posilku obchádzali kilometrovým oblúkom, skúste vykonať nejakú aeróbnu činnosť aspoň 30 minút.

5) Rozdeľte svoje cvičenie do dvoch

Ako rýchlo schudnúť, alebo ako aspoň zrýchliť zhadzovanie je vhodné zaradiť aj tento tip. Namiesto toho, aby ste cvičili hodinu a pol ráno, skúste odcvičiť 45 minút ráno a 45 minút po práci. Toto vám nakopne metabolizmu dvakrát denne namiesto raz. Počas poslednej polovice toho dlhšieho tréningu môžete cvičiť s menšou intenzitou kvôli únave. Tým, že rozdelíte tréning, zotavíte sa na ten druhý treníng dostatočne na to, aby ste mohli spáliť viac kalórií, než by ste boli schopný spáliť v druhej polke toho hodinu a pol dlhého tréningu.

P.S.: Pálenie kalórií sa môže líšiť podľa vašej intenzity. Účinky dvoch tréningov nakopávajúcich metabolizmus zostanú s vami po celý deň.

6) Jedzte korenisté jedlá

Korenie, ako je červená paprika a kajenské korenie, môže významne zvýšiť vašu rýchlosť metabolizmu a znížiť celkový príjem potravy.

P.S.: Počet kalórií, ktoré spálite týmito koreninami, koreluje s množstvom nízkokalorických korení, ktoré konzumujete. Čím viac korenín pridáte do jedla, tým väčší je ich účinok na rýchlosť metabolizmu. Samozrejme, nepreháňajte to!

7) Zapisujte si jedlá ktoré zjete

Vedenie denníčku o potravinách môže mať prekvapujúci vplyv na vašu disciplínu a aj na to ako rýchlo schudnúť, pretože vás prinúti premýšľať o všetkom, čo ste vložili do úst. Len tým, že sa zaviažete zapísať všetky potraviny, ktoré budete jesť, je menej pravdepodobné, že do stravy zaradíte nezdravé potraviny.

ako rýchlo schudnúť

P.S.: Či má toto na vás minimálny alebo hlboký psychologický účinok, poskytuje vám to cenné informácie o vašich výživových návykoch.

8) Vystrihnite všetky kalorické nápoje

Jedzte svoje kalórie namiesto ich pitia. Príjem väčšieho množstva kalórií je dobrá stratégia pri naberaní váhy, pretože ich je ľahšie konzumovať a hlavne keď nemáte chuť do jedla. Naopak, kvapalné kalórie vás neuspokojujú rovnako ako pevné potraviny. „Malinovka“, mlieko, džús, cukor pridávaný do nápojov ako je káva alebo čaj a iné kalorické nápoje, sú pre mnohých ľudí významným zdrojom kalórií. Pokúste sa pár týždňov konzumovať len vodu, čaj, čiernu kávu alebo diétne nápoje (bez kalórií) a všimnite si rozdiel na sebe, na vašej telesnej kompozícii.ako rýchlo schudnúť

P.S.: Celkový efekt tohoto tipu závisí od množstva kalórií, ktoré konzumujete v tekutej forme. Buďte opatrní, ak zvyčajne prijímate veľa bielkovín z mlieka a proteínových nápojov, budete musieť tieto živiny dostat do seba z iných zdrojov.

9) Pite zelený čaj a čiernu kávu

Keď pijete zelený čaj a kávu, môžete si všimnúť energizujúci účinok, ktorý tieto nápoje majú na vaše telo. Zelený čaj a čierna káva taktiež zvyšujú váš metabolizmus bez toho, aby ste pridali významné kalórie do vašej stravy. Navyše tieto kofeinované nápoje majú tendenciu znižovať chuť do jedla, čo vám pomôže ďalej znížiť spotrebu kalórií, je to ďalšia z metód ako urýchliť to ako rýchlo schudnúť.

P.S.: Zatiaľ čo zrýchlenie metabolizmu kofeínom je nízke, zníženie príjmu kalórií môže byť významné.

10) Znížte množstvo sacharidov neskôr počas dňa

Odstránenie sacharidov počas neskoršej časti dňa je rozumné z dvoch dôvodov: ako rýchlo schudnúťJedným z nich je zníženie počtu kalórií, ktoré konzumujete každý deň a po druhé znížite množstvo inzulínu, ktoré musí vaše telo produkovať, čo znižuje množstvo tuku, ktoré vaše telo potenciálne uloží, prípadne zvýši množstvo tuku, ktoré vaše telo spáli. Nemusíte odstraňovať cestoviny alebo zemiaky, ale snažte sa eliminovať ich konzumáciu v neskorších hodinách, prípadne znížte ich množstvá na tretinu či polovicu oproti bežnej porcii, ktorú ste doteraz konzumovali.

P.S.: Profesionálny kulturisti a fitnessky vedia, že toto je jeden z najvýznamnejších spôsobov, ako znížiť uložený telesný tuk. Ale ak trénujete neskoro, pridajte nejaké sacharidy po cvičení na doplnenie zásob glykogénu vo svaloch.

Čo by ste povedali na to, keby som vám povedal, že sú aj ďalšie a omnoho kvalitnejšie tipy ako rýchlo schudnúť, kľudne aj 10 kilogramov za mesiac? V mojom 30 dňovom programe na redukciu hmotnosti mám pre vás pripravených množstvo skvelých rád a tipov, konkrétne recepty na skvelé jedlá, tréningové video a mnoho ďalšieho. Stačí už vstúpiť a pustiť sa do toho.

ako rýchlo schudnúť

Matej Leščinský
Som autorom tohto jedinečného projektu. Pomáham ľuďom zhadzovať kilogramy hravo a zdravo.
Komentáre