Ako schudnúť z brucha? TU JE NÁVOD

Ako schudnúť z brucha, byť pritom fit a vytvarovať svaly krátkym cvičením? Tu je návod.

Existuje mýtus, že viac cvičenia prinesie lepšie výsledky. Ale tak to nefunguje.

ako schudnúť z brucha - beh, šprinty

ako schudnúť z brucha – beh, šprinty

Veľa ľudí cvičí, túžia po tom, naučiť sa ako schudnúť z brucha, ale nikdy neschudnú. Chyba ale nie je v ich odhodlaní – robia to len zle.

Ľudia cvičia zle- nechudnú

Prečo?

Pretože skutočné pálenie tuku aeróbnym cvičením, to sú cvičenia, pri ktorých veľmi laicky povedané, sa nezadýchaš viac aby si pri tom nedokázala normálne hovoriť, napríklad behom na páse, alebo bicyklovaním často vedie skôr k únave a poklesu entuziazmu, ako k rýchlej ceste k tomu, ako schudnúť z brucha a ostatných partií.

Aby som to uviedol na pravú mieru, hodina na bežiacom páse spáli len približne DVE HORALKY.

ako schudnúť z brucha

ako schudnúť z brucha – aeróbnym cvičením schudnete cca 2 horalky

Čoooo?! (len toľko??? :O)

Viac kardia nie je odpoveďou.

Na dosiahnutie viditeľných výsledkov nemusíte cvičiť na najmodernejších strojoch, a dokonca nepotrebujete ani posilňovňu. Cvičenie nie je o „pálení“ kalórií – ide o dosiahnutie hormonálnych a metabolických zmien v tele, ktoré maximalizujú spaľovanie tuku z brucha a iných partií a svalové tvarovanie s minimálnym množstvom stresu na organizmus ako je to možné.

…skutočné pálenie tuku aeróbnym cvičením, to sú cvičenia, pri ktorých veľmi laicky povedané, sa nezadýchaš viac aby si pri tom nedokázala normálne hovoriť, napríklad behom na páse, alebo bicyklovaním často vedie skôr k únave a poklesu entuziazmu…Matej Leščinský

„Dávka“ cvičenia, a ako schudnúť z brucha vďaka cvičeniu

Ak si to prehodíme na lieky, tak nízka dávka nám nepomôže, naopak predávkovanie môže byť pre nás smrteľné. Pointa je v tom správnom dávkovaní porcií lieku, ak zvolíte správny pomer, je vysoká pravdepodobnosť, že sa uzdravíte a zároveň nedôjde k predávkovaniu.

Prehodené na cvičenie

Ak si to obrátime na telo a cvičenie, tak je to presne to isté ako pri užívaní liekov. Ak budete cvičiť veľmi málo, budete sa flákať a nebudete dodržiavať tréningový plán, nebude to mať skoro žiaden efekt, neschudnete ani z brucha, ani z žiadnej inej partie. Naopak ak to preženiete, budete cvičiť 6-7 x v týždni môže dôjsť k pretrénovaniu a vy namiesto progresu, namiesto chudnutia, vyhoríte. Nakoniec vás to môže zabrzdiť aj na mesiac a otázka ako schudnúť z brucha sa posunie na nedohľadne…

Treba zvoliť správnu, rozumej zdravú porciu cvičenia.Matej Leščinský

Zamerajte sa na „minimálnu efektívnu dávku“ cvičenia na chudnutie

Je to ako pri naberaní svalovej hmoty. Keď bude cvičenec jesť zvýšené množstvo bielkovín v strave, nebude to mať za následok to, že bude naberať svaly rýchlejšie. Takisto aj pri cvičení, netreba si myslieť, že viac cvičenia urýchli naberanie svalov alebo pálenie tuku.

Treba zvoliť optimálnu porciu tréningového nasadenia, ale zároveň takú, ktorá je minimálna na zaťaženie organizmu. Premýšľajte o cvičení nie ako o časovom období na „spálenie“ kalórií, ale ako o niečom čo stimuluje vaše telo k tomu, aby pálilo tuk a tvarovalo telo.

Chudni s rozumom...
Naozaj chceš ostať stále TUČNÁ? Neodkladaj to! V našom online FIT Klube, nájdeš hotové vzorové jedálničky, chutné recepty, áno aj sladkosti a dobroty, tréningové videá, veľa motivácie a mnoho ďalšieho, tak nečakaj a vyskúšaj na vlastnej koži, ako sa dá chudnúť až 2 kg za týždeň bez hladovania. 🙂

Ak teda viac nie je lepšie, ako dosiahnete optimálne výsledky?

Účinné cvičenie

Cieľom je maximalizovať čisté pozitívne účinky cvičenia pred dosiahnutím bodu znižovania záťaže. Optimálna dávka cvičenia prináša požadovanú hormonálnu a fyziologickú odpoveď s minimálnym stresom.

Ako? Krátke výstrely intenzívneho cvičenia a striedané s krátkymi prestávkami.

Prípadová štúdia: Cvičenie s vysokou intenzitou verzus kardio
V jednom z mojich mnohých experimentov, ktoré som si robil sám na sebe som zistil toto. Prvý mesiac som trénoval každý druhý deň vytrvalostný beh, 5 km. Na konci experimentu som mal oveľa lepšiu kondíciu ako na začiatku experimentu, dokonca som zlepšil čas za ktorý som danú trasu zabehol. Zlepšil som to z pôvodných 20 minút na niečo málo cez 16 minút.

Na váhe to vyzeralo nasledovne:

Predtým vs potom – podiel tuku v tele Predtým vs potom podiel svalov v tele Predtým vs potom hmotnosť
15% vs 13% 18% vs 17% 75kg vs 72kg

V tabuľke vyššie môžete vidieť, že som síce schudol nejaké percento z tuku, ale vytrvalostný tréning spôsobil taktiež pokles množstva svalov v tele.

Experiment číslo dva spočíval v tom, že som zmenil štýl tréningu. Netrénoval som vytrvalostne ale anaeróbne, čiže výbušne s krátkymi pauzami a vyšším výdajom energie. Doba tréningu bola zhruba rovnaká ako pri aeróbnej aktivite. Pointou bolo za 15 minút urobiť 20 šprintov s niekoľko sekundovými prestávkami medzi nimi. A takto som trénoval 3 x v týždni jeden mesiac.

Výsledok?

Prekvapivý! Priam šokujúci! 🙂

Predtým vs potom – podiel tuku v tele Predtým vs potom podiel svalov v tele Predtým vs potom hmotnosť
13% vs 9% 17% vs 18% 72kg vs 70kg

Všimnite si podiel tuku pred týmto experimentom. Po tomto experimente som mal viditeľne prerysované svaly, pokles tuku bol evidentný čo som nečakal. Čo bolo pre mňa ešte väčším prekvapením bol fakt, že som ešte nabral svaly! Ručička váhy klesla o 2 kilogramy, ale v zrkadle bolo viac než viditeľné, že som svoje telo pretransformoval.

Bomba!

Ako schudnúť z brucha

Vytrvalostný tréning vs šprinty

Jednoznačne…

Výsledky sú rozhodne jasné, myslím, že to ani nemusím rozoberať hlbšie, pretože ste si to určite všimli sami. Vytrvalostný beh vám síce zlepší kondíciu, a pomôže s otázkou ako schudnúť z brucha a aj reálne nejaké to kilečko pôjde dole, ale jednoznačne za cenu stratu svalstva. Pričom pri použití vysokointenzívneho tréningu nie len stratíte tuk, ale aj dokonale prepracujete svaly stiehien a zadku, a spevníte stred tela.

TIP: Super tréning na efektívne CHUDNUTIE nájdeš aj u nás vo FIT KLUBE.

Koža na vašom tele nebude visieť, naopak budete vyzerať mladšie a pomôže to aj vášmu kardiovaskulárnemu systému.

Takže zastavte frustrujúci, nekonečný cyklus joggingu a nekonečných dlhých nudných behov, a začnite pracovať nie len na zhadzovaní, ale aj na budovaní krajšej a pevnejšej postavy. Ak chcete výsledky, nájdite si cvičenie, ktoré si vychutnáte, trénujte tvrdo (v krátkom čase) a očakávajte úspech.

Stručne povedané, šprint je pre víťazov. Samozrejme, nie každému šprinty vyhovujú, dajú sa použiť aj rôzne kombinácie cvikov vo vysokej intenzite, beh do schodov, steper, atď.

VERDIKT
Pre lepšie výsledky trénujte vysoko intenzívny tréning:

ŠPRINTY, BEH DO SCHODOV, CVIKY S VLASTNOU VÁHOU

Čo teda ďalej? ČÍTAJ

Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako cvičiť menej a spáliť viac tuku, zacvičte si s nami v našom online Fit klube a schudnite koľko potrebujete, inšpirujte sa novými chutnými receptami a získajte množstvo informácií ako si upevniť zdravie a schudnúť natrvalo a bez jojo efektu.

Kliknite pre podrobné info o Fit klube

[kkstarratings]
Matej Leščinský
Som autorom tohto jedinečného projektu. Pomáham ľuďom zhadzovať kilogramy hravo a zdravo.
Komentáre