spalovac tukov

L-karnitín, Synefrín, Kofeín, Zelený čaj- KTORÝ SPAĽOVAČ TUKOV JE NAJLEPŠÍ?

L-karnitín, synefrín, kofeín alebo zelený čaj? Ktorý spaľovač TUKOV je najlepší?

Ešte si nedala odber? Zmeň to, a budeš informovaná o všetkých nových videách. 🙂

 

Ktorý spaľovač tukov považujem za najpoužiteľnejší?

Poďme si dnes povedať o tom, aký spaľovač je ten najlepší na pálenie tuku, a ktoré účinné nie sú. Takže k veci. Nižšie uvádzam tie spaľovače, ktoré ja osobne uznávam a je preukázateľné, že naozaj pomáhajú páliť tuk a popri racionálnej strave podporujú chudnutie. Tými spaľovačmi sú: 

Kofeín

Zvyšuje výdaj energie o 100 kcal v jednej dávke cca 600 mg kofeínu. Je to veľmi kvalitný termogenický spaľovač tukov. spalovac tukovOkrem toho zlepšuje bdelosť, potláča bolesť hlavy, a je úspešný aj v ďalších oblastiach života. A ako ho teda dávkovať? Jedna obyčajná šálka instantnej kávy obsahuje v priemere 50 mg, klasická zalievaná aj 2x toľko, a turek ešte viac. A aby sme dosiahli tuk spaľujúceho efektu, denne potrebujeme telu dodať cca 400-500 mg kofeínu. Čiže okrem tej 1-2 kávičiek by sme si mali dopriať kofeín aj z ďalšieho zdroja.  

Synefrín

Je alkaloid, ktorý sa nachádza v rôznych rastlinách a citrusových plodoch. Zvyšuje termogenézu a taktiež zvyšuje lipolýzu. Podľa niektorých štúdií, stačí dodať telu jednu dávku synefrínu denne a to v dávke 10-30 mg. Štúdie tiež poukazujú na synergický efekt s kofeínom. 

Zelený čaj

Extrakt zo zeleného čaju zvyšuje výdaj energie o cca 5 %. Nie je to veľa, ale určite sa tomu dá veriť, na rozdiel od pochybných účinkov l-karnitínu (viď nižšie). Navyše, ak extrakt zo zeleného čaju skombinujeme s kofeínom, a synefrínom, nastáva synergický efekt, teda pálenie tuku sa násobí a urýchľuje. Denne je dobré prijať cca 400 mg zeleného čaju a 300 mg kofeínu a 30 mg synefrínu, čím môžeme znásobiť množstvo spáleného tuku behom dňa, a dokonca zvýšiť výkon počas tréningu až o 10 % v porovnaní s doterajšími výsledkami.  

Skvelú kombináciu predstavuje produkt Lipoxal, ktorý obsahuje všetky 3 vyššie spomenuté spaľovače tuku. Už pri dávke 2 tablety 2 x denne dosiahnete požadovaný efekt. Odporúčame získať LIPOXAL TU z overeného zdroja.

spalovac tukov

 

Teraz sa poďme pozrieť na to, čo NEODPORÚČAM

Všetky ostatné spaľovače tukov, pretože, buď len obsahujú tie isté zložky, ktoré som spomenul vyššie, teda kofeín, synefrín alebo extrakt zo zeleného čaju (v tom lepšom prípade), a sú “obohatené” o ďalšie zbytočnosti, ktoré nezvyšujú tuk spaľujúci efekt, ale iba cenu výrobku. Alebo druhá možnosť, že neobsahujú žiadne účinné zložky na spaľovanie tuku, ale v úvodzovkách “nové” zaručené zložky, ktoré spaľujú tuk, pričom, žiadna vedecká štúdia to zatiaľ nedokazuje, a je to len marketingový ťah výrobcov a predajcov, ako ľuďom predať mačku vo vreci. 

Je l-karnitín dobrý spaľovač tukov?

L-karnitín vedci študujú už desiatky rokov, no ešte žiadna štúdia nepreukázala jeho tuk spaľujúci efekt na ľuďoch. Väčšina štúdií bola robené na pokusných myšiach a iných hlodavcoch, no na ľuďoch boli výsledky buď žiadne alebo veľmi diskutabilné. Objavil som ešte zaujímavú zahraničnú štúdiu, kde bolo dokázané zvýšenie energie vo svaloch až o 11 % na pol hodinu, avšak je nutné poukázať za akých okolností…

  1. toto zvýšenie nastalo až po 24 týždňoch od začiatku užívania (testovania)
  2. zvýšenie nastalo v kombinácii s karbohydrátmi, teda v pomere 94 g CHO + 3 g karnitín

Zmenila sa hmotnosť testovaných osôb? 

Hmotnosť testovaných osôb sa nezmenila ani po 12 a ani po 24 týždňoch. Takže, zhrnul by som to tak, že l-karnitín je z dlhodobého hľadiska dobrý ako „energeťák“ čo bude mať v konečnom dôsledku, v kombinácii s vhodnou stravou aj „tuk spaľujúci efekt“, ale považovať ho primárne za spaľovač tukov určite aj naďalej nebudem. Navyše, v štúdii nepoužili len l-karnitín, ale jeho kombináciu s karbohydrátmi, čiže je dosť možné, že zaznamenaný zvýšený výkon bol možno vďaka pridaným sacharidom. Alebo je možné, že tento výsledok by nebol dosiahnutý kombináciou, čo je pri nízkosacharidovej alebo keto strave nepoužiteľné, kvôli nutnému zvýšeniu sacharidov v strave. 

Verdikt

Trom vyššie spomenutým verím, že fungujú. Samozrejme, určite by som sa len na doplnky výživy nespoliehal. Suplementácia doplnkov výživy je len zlomok úspechu a reálne vedia pomôcť k dosiahnutiu cieľa tak 2-5 %. Navyše veľmi často si človek kúpi spaľovač tukov, nezmení stravu a ani nezvýši fyzickú aktivitu a aj napriek tomu sa mu podarí schudnúť nejaké to kilo. Áno, môže sa to stať. Človek tak silno verí danému produktu, a recenziám na internete, že u neho zaúčinkuje placebo efekt. 

Často sa tiež stáva, že človek začne chudnúť a pripisuje všetok úspech doplnku výživy na chudnutie, no zabudne spomenúť, že okrem toho, že začal užívať spaľovač, zmenil stravovanie, ubral kalorický príjem, zvýšil kalorický výdaj tým, že začal cvičiť, behať, bicyklovať, a zaradil ďalšie zmeny. Takže, reálne, by ani nemusel brať žiaden spaľovač a schudol by. 

Samozrejme, ak, ale chcete chudnutie naštartovať namaximum, a pomôže ti aj tých 5 % určite si zadováž kofeín, synefrín a extrakt zo zeleného čaju. Všetky tieto 3 spaľovače nájdeš v produkte Lipoxal, ktorý poznáš z reklamy. Tu je odkaz na overený zdroj, odkiaľ nakupujeme my.  

PS: chceš získať: 

  • Nové telo [a schudnúť tvojich prvých 5, 10, alebo 15 kg?]
  • Stratenú formu [ešte lepšiu, akú si mala na strednej?]
  • Stratené sebavedomie [a začať nosiť, čo sa ti páči?]
  • Chuť do života
  • Nové tipy do kuchyne [chutné a lacné]
  • Zdravšiu životosprávu pre celú rodinku
  • Nové vedomosti
  • Pevnejšie zdravie
  • Nové kamošky a spolubojovníčky?

TOTO VŠETKO ZÍSKAŠ S FIT KLUBOM ➡️➡️➡️https://akozhodit.sk/klub

 

Matej Leščinský
Som autorom tohto jedinečného projektu. Pomáham ľuďom zhadzovať kilogramy hravo a zdravo.
Komentáre