chudnutie

Potraviny, ktoré pália TUK

Potraviny, ktoré pália TUK

V týchto dňoch môžeme počuť o rôznych nových trendoch ohľadne chudnutia a stravy, ktorú prijímame. Ak sa usilujeme zhodiť kilá, alebo len chceme zdravo žiť, aby sme prechádzali chorobám, musíme prijať potraviny s nízkou kalorickou hodnotou ako ovocie, zelenina, či celozrnné potraviny. Tu nájdeš zoznam tých potravín, ktoré budú super pomôckami pri dodržaní zdravej a vyváženej stravy.

Chia semienka:

Tieto drobné čierne semienka obsahujú alfa-linolenovú, čo je druh omega-3 mastných kyselín, ktoré bránia vstrebávaniu tukov. Jedna polievková lyžica obsahuje až 5gramov vlákniny a 3 gramy bielkovín. Skvelo sa hodia k jogurtom a do smoothie nápojov.

 

 

Uhorky:

Jedna z najlepších nízko kalorických jedál vôbec. Obsahuje množstvo vody, čo ťa na dlhšiu dobu zasýti. Okrem toho má výborný vplyv pre pleť. Je tiež výborným zdrojom oxidu kremičitého, ktorý posilňuje spojivové tkanivo. Bežne sa používa do šalátov a dá sa konzumovať aj vo forme šťavy.

Vedeli ste, že?...
Zhadzovať 1 kg týždenne sa dá už za 9 € ? V našom online FIT Klube, nájdete hotové jedálničky, chutné recepty, áno aj sladkosti a dobroty, super tréningové videá, veľa motivácie a mnoho ďalšieho, tak nečakajte a vyskúšajte na vlastnej koži ako sa dá chudnúť až 1 kg za týždeň zábavnou formou. 🙂

Grapefruit:zhodiť tuk

Kyslý zázrak. Aj takto sa grapefruit nazýva a to pre jej blahodarné účinky na náš organizmus. Jej vysoký obsah vody poskytuje pocit sýtosti na dlhší čas. Naše telo trávi grapefruit dlhšiu dobu a zároveň spaľuje viac kalórií. Obsahuje naringenínu a antioxidant, ktorý stabilizuje hladinu inzulínu a bráni priberaniu.

Avokádo:

Ľudia pri chudnutí často spravia chybu a vyhýbajú sa všetkým druhom tukov a sacharidov. Avokádo obsahuje až 20 zdravých tukov, ktoré nie len zvyšujú látkovú výmenu, ale aj hladinu testosterónu. Obsahuje tiež množstvo vitamínu E. Premieňa tuky na energiu a bráni telu ukladaniu tukov. Môže sa použiť v šalátoch, a tiež si z neho môžeš pripraviť chutnú nátierku.

Losos:

Je skvelým zdrojom omega-3 mastných kyselín a znižuje taktiež riziko srdcových chorôb. Najčastejšie sa pečie alebo opeká, aby sa zabránilo príjmu tukov. S dusenou brokolicou a zemiakmi vytvoria zdravú a nízko kalorickú alternatívu obeda pre celú rodinu.

 

Chcete vedieť omnoho viac o zdravých potravinách, zhadzovať zdravo z pohodlia domova? Požiadajte si o pozvánku do Fit Klubu, je tam všetko čo potrebujete k zdravej a fit postave.

https://www.youtube.com/watch?v=ki9AMZJiGfU
Matej Leščinský
Som autorom tohto jedinečného projektu. Pomáham ľuďom zhadzovať kilogramy hravo a zdravo.
Komentáre