10 rýchlych tipov na zjednodušenie tvojho chudnutia

10 rýchlych tipov na zjednodušenie tvojho chudnutia

 

V tomto článku si popíšeme 10 krátkych tipov, ktoré ti uľahčia tvoje úsilie zhodiť tuk. Uvádzame tu to najdôležitejšie, čo by si mala v zásade dodržiavať, ak chceš, aby bolo tvoje chudnutie skutočne efektívne a takisto sa budeš cítiť skvelo a fit.

lose-weight-and-body-fat-main

 

  1. Jedz na raňajky jedlo s vysokým množstvom kvalitných proteínov. Je dokázané, že takéto raňajky výrazne znižujú chuť do jedla počas dňa a teda aj príjem kalórii.
  2. Vyhýbaj sa sladeným nápojom a ovocným „džúsom“ (nekvalitným s vysokým obsahom cukru). Z týchto vecí tvoje telo priberá najjednoduchšie. Samozrejme, úplné vylúčenie týchto nápojov ti pomôže schudnúť.
  3. Pi vodu pol hodinu pred tvojimi jedlami (raňajky, obed, večera). Jedna štúdia ukázala, že pitná voda prijímaná polhodinu pred jedlom zvýšila úbytok na váhe o 44% v priebehu troch mesiacov.
  4. Vyberaj do stravovania jedlá, ktoré sú „priateľské“ pre tvoje chudnutie. Určité potraviny sú pri „lividácii“ tuku veľmi užitočné.
  5. Jedz rozpustnú vlákninu. Štúdie ukazujú, že rozpustná vláknina môže redukovať tuk, a to najmä v oblasti brucha.
  6. Vedeli ste, že?...
    Zhadzovať 1 kg týždenne sa dá už za 9 € ? V našom online FIT Klube, nájdete hotové jedálničky, chutné recepty, áno aj sladkosti a dobroty, super tréningové videá, veľa motivácie a mnoho ďalšieho, tak nečakajte a vyskúšajte na vlastnej koži ako sa dá chudnúť až 1 kg za týždeň zábavnou formou. 🙂
  7. Pi kávu, alebo čaj. Ak si milovníčkou kávy alebo čajov, pi ich toľko, koľko máš rada, pretože kofeín v nich vie zrýchliť váš metabolizmus o 3-11%.
  8. Jedz prevažne bio, neupravované potraviny. Nech je základom tvojej diéty prevažne bio strava, nespracovaná a inými látkami nepoškvrnená. Sú zdravšie, viac ťa zasýtia a je oveľa menej pravdepodobné, že spôsobia prejedanie.
  9. Tvoje jedlo jedz pomaly. Rýchly „jedáci“ získavajú v priebehu času väčšiu váhu. Keď budeš jesť pomaly, budeš sa cítiť sýtejšia a naštartuješ hormóny ovplyvňujúce úbytok váhy.
  10. Používaj menšie taniere.Štúdie ukazujú, že ľudia automaticky jedia menej, keď používajú menšie taniere. Je to zvláštne, ale naozaj to funguje.
  11. Každú noc si dopraj kvalitný spánok. Biedny spánok je jeden z najsilnejších rizikových faktorov pre získanie váhy. Takže sa o svoj spánok dobre staraj, je pri chudnutí veľmi dôležitý.

 

Páčil sa vám tento článok?

Nepochybujeme. 🙂

A vyskúšali ste už náš Fit klub?

Že čo to je?

Je to jedinečný fitness program, pre ľudí, ktorí chcú efektívne zhadzovať tuk a radi sa pri tom bavia. 😉

Požiadajte si o pozvánku, uvidíte, NEOĽUTUJETE 🙂 .

 

 

tlacitko

 

~Požiadať o pozvánku. Poďme na to. Buď kočka~

Matej Leščinský
Som autorom tohto jedinečného projektu. Pomáham ľuďom zhadzovať kilogramy hravo a zdravo.
Komentáre