začať cvičiť

Prečo začať cvičiť už DNES? Tu je 6 dôvodov

Prečo začať cvičiť už DNES? Tu je 6 dôvodov

začať cvičiť

Len preto, že nechceš vyzerať ako niektoré “mužatky” z kulturistických časopisov, ešte nie je dôvod, prečo by si nemala začať cvičiť s činkami. Navyše, vôbec sa nemusíš báť, že dopadneš ako jedna z “mužatiek” 😉 . Zdvíhanie závažia ti dáva výhodu nad brušný tuk, stresom, ochoreniami srdca a rakovinou. Áááá, čo je to najdôležitejšie, že v plavkách budeš vyzerať viac ako len SEXY. No aj napriek tomu ženy stále váhajú: Len asi pätina žien vydrží chodiť do fitka cvičiť dva alebo viackrát týždenne. Prečo je teda potrebné začať cvičiť ešte dnes? Čitaj a dozvieš sa to 😉 .

Tu je 6 dôvodov, prečo by si nemala vynechávať posilňovanie svalstva, a začať cvičiť ešte dnes.

Stratíš viac ako 40% tuku!

Ak si myslíš, že kardio je kľúčom k “likvidácii” brušného tuku, tak čítajte ďalej: Keď výskumníci z Penn State rozdelili svoje pokusné osoby do dvoch skupín: Ľudia cvičiaci len aeróbne (cvičiaci len kardio), a aeróbne cvičiaci, ktorý aj cvičili anaeróbne, teda so závažiami, zistili, že všetky osoby zhodili zhruba rovnakú váhu (cca 9 kg), ibaže rozdiel bol ten, že kým ľudia cvičiaci len kardio stratili len 4 kg tuku a až 5 kg svalov, tak druhá skupina, ktorá okrem kardia robila aj silový tréning stratila len tuk.

Vedeli ste, že?...
Zhadzovať 1 kg týždenne sa dá už za 9 € ? V našom online FIT Klube, nájdete hotové jedálničky, chutné recepty, áno aj sladkosti a dobroty, super tréningové videá, veľa motivácie a mnoho ďalšieho, tak nečakajte a vyskúšajte na vlastnej koži ako sa dá chudnúť až 1 kg za týždeň zábavnou formou. 🙂

Lepšie ti padne oblečenie

Výskum ukazuje, že ľudia vo veku medzi 30 a 50 rokov, sratili pravdepodobne až 10 percent z celkovej svaloviny svojho tela. Ešte horšie je, že je pravdepodobné, že svaly budú ubúdať, a namiesto nich bude vyplňovať miesto tuk. U žien to je najčastejšie v oblasti pásu a stehien. To znamená, že cvičiť je fakt potrebné.

Budeš spaľovať viac kalórií

Posilňovanie zvyšuje počet spálených kalórií, zatiaľ čo váš zadok parkuje na gauči. To preto, že po každom tréningu regeneruje, teda tvoje svaly potrebujú energiu na opravu poškodených svalových vlákien. V skutočnosti, vedci zistili, že keď ľudia odcvičili tréning, ich metabolizmus sa zrýchlil, to znamená, že spálili väčšie percento kalórií z tuku v porovnaní s tými ľuďmi, ktorí necvičili.

Zlepšíš si aj stravovanie

Cvičenie pomáha váš mozog nastaviť na zdravší stravovací plán. Vedci z University Pittsburgh robili výsku na 169 osobách s nadváhou a zistili, že tí, ktorí nemali nastavený tréningový režim jedli 2 násobne viac kalórií denne, ako skupina, ktorá pravidelne cvičila. Autori štúdie to odôvodňujú tak, že tréningový režim napomáha mozgu lepšie kontrolovať stravu, pretože mozog cvičiacich ľudí im bude stále pripomínať ich cieľ.

Budeš lepšie zvládať stresové situácie

Vedci zistili, že ľudia, ktorí cvičia, vykazovali nižšiu hladinu stresových hormónov než tí, ktorí boli najmenej fit. Iná štúdia zistila, že po stresujúcej situácii, hladina krvného tlaku ľudí s väčším podielom svalov sa vrátila do normálu rýchlejšie ako hladina tých s nižším podielom svalov.

Vedci tiež zistili, že ľudia, ktorí majú tri silové tréningy týždenne po dobu aspoň šiestich mesiacov výrazne zlepšili svoje ovládanie hnevu a celkovej nálady.

Začni cvičiť ešte dnes 😉 .

Hovoríš si, že nevieš ako na?

Hovoríš si, že nie, pretože sa hanbíš cvičiť „verejne“?

To vôbec nevadí! Máme pre teba riešenie, ako sa vyhnúť nepríjemným pohľadom 😉 .

CVIČ DOMA s tvojim osobným profesionálny SEXY trénerom!

 

tlacitko

❤Kliknite a POŽIADJTE o pozvánku do FIT klubu❤

 

 

Matej Leščinský
Som autorom tohto jedinečného projektu. Pomáham ľuďom zhadzovať kilogramy hravo a zdravo.
Komentáre