Zdravé raňajky pre naštartovanie chudnutia

Zdravé raňajky pre naštartovanie zhadzovania by mali byť základom nie len pri zhadzovaní. Mali by sme na nich myslieť každý deň, aj vtedy keď práve neplánujeme chudnúť.

Zdravé raňajky každý deň

Štatistiky ukazujú, že drvivá väčšina štíhlych ľudí raňajkuje. Ide totiž o jeden z návykov, ktorý ľuďom s nadváhou chýba. A ak sú to dokonca zdravé raňajky, tak o to viac posilňujeme štíhlu a zdravú postavu. Takéto raňajky by mali obsahovať vyvážené množstvo makronutrientov a mikronutrientov, teda bielkovín, tukov, sacharidov, vlákniny, vitamínov, minerálov a ďalších živín.

Nižšie máte 5 skvelých inšpirácií na chutné a hlavne zdravé raňajky na každý deň

Omeleta- zdravé raňajky

1. Zdravá omeleta

pripravte si klasickú omeletu z dvoch celých vajec a čerstvej papriky, paradajky a olív. Takáto omeleta vaše telo dostatočne zásobí energiou a vďaka množstvu bielkovín nebudete pociťovať tak skoro hlad.

TIP: Ideálne je použiť vajcia z domáceho chovu. Obsahujú viac bielkovín a sú celkovo výživnejšie.

Palacinka- zdravé raňajky

Vedeli ste, že?...
Zhadzovať 1 kg týždenne sa dá už za 9 € ? V našom online FIT Klube, nájdete hotové jedálničky, chutné recepty, áno aj sladkosti a dobroty, super tréningové videá, veľa motivácie a mnoho ďalšieho, tak nečakajte a vyskúšajte na vlastnej koži ako sa dá chudnúť až 1 kg za týždeň zábavnou formou. 🙂

2. Zdravé palacinky

znova použite dve vajíčka, a na miesto klasickej múky použite múku z ovsených vločiek, alebo špaldovú múku. Je to o dosť zdravšia alternatíva, pretože obsahuje pomalšie cukry. Vďaka postupnému uvoľňovaniu cukrov vaše telo nebude trpieť kolísaním inzulínu (s čím súvisí aj priberanie a nadváha) a bežnými zažívacími ťažkosťami ako pri klasickej múke. Aby boli palacinky sladšie, tak do cesta pridáme steviu (asi 2 polievkové lyžice).

TIP: Kvalitnú špaldovú múku nakupujeme tu. A múku z ovsených vločiek kúpite v tomto eshope. Múka je voňavá a krásne zomletá, na nerozoznanie od pšeničnej.

Chia puding- zdravé raňajky

3. Chia puding

postup je veľmi jednoduchý. Večer pred konzumáciou si pripravíme základ pre náš puding tak, že si do 250 g gréckeho jogurtu pridáme 1 čajovú lyžičku stevie a 1 čajovú lyžičku chia semiačok, a ten necháme cez noc v chladničke odležať. Ráno ozdobíme nastrúhanou horkou čokoládou (aspoň 70 % kakao), alebo ananásom a môžeme si pochutiť na zdravom fit pudingu. Takýto puding má dostatok vlákniny vďaka chia semienkam, ktoré slúžia aj na doplnenie energie. Stevia je skvelým pomocníkom do každej kuchyne ako náhrada cukru.

Nátierka- zdravé raňajky

4. Bryndzovo-hrachová nátierka

Žiadna veda! 🙂 Uvarený hrášok rozmixujeme, pridáme bryndzu a rovno môžeme natierať na chutný špaldový chlebík. Nie je nič lepšie ako naštartovať deň s touto nátierkou.

TIP: Nátierku môžete nechať na hodinu postáť do chladničky. Po odležaní bude lahodná.

5. Tuniaková nátierka

Jednoducho mňamka. Postup je nasledovný: Rozmixujeme alebo vidličkou roztlačíme cca 80 g tuniaka (z plechovky). Pridáme 1-2 polievkové lyžice tradičného masla, 1 čajovú lyžičku nasekaného kôpru, soľ a mleté čierne korenie. Natierame na špaldový chlieb, môžeme ešte dozdobiť nasekanou pažítkou. Dobrú chuť! 🙂

TIP: Tradičné maslo pred premiešaním s tuniakom nechajte pár hodín postáť v izbovej teplote, aby nebolo tvrdé.

 

https://www.youtube.com/watch?v=OkjLTHeM5g0

Takto jednoducho sa dá docieliť naštartovanie zdravej životosprávy. Nie je za tým žiadna veda. Stačí trocha kreativity a viete si pripraviť veľmi chutné a zdravé raňajky. Ak si pripravujete aj vy doma podobné zdravé raňajky, tak je to super a a ak by ste nám do komentára napísali vaše obľúbené recepty na zdravé raňajky budeme radi.

Chcete prístup k vyše 300 zdravým receptom na každý deň?

Využite pozvánku do nášho online FIT Klubu a naštartuje zhadzovanie prebytočných kíl namaximum ešte dne. Vďaka skvelým receptom na raňajky, olovrant, desiatu, obed, večeru a taktiež dezerty, chuťovky a polievky sa vaše bruško zaraduje a tuky zaplačú. 🙂

Zdravé raňajky- zhadzujeme hravo & zdravo

Matej Leščinský
Som autorom tohto jedinečného projektu. Pomáham ľuďom zhadzovať kilogramy hravo a zdravo.
Komentáre